söndag 3 mars 2013

Dag 18

Halloj, kan inte förstå att jag redan har varit här i 18 dagar. Tiden går sinnessjukt fort!
I fredags fick vi nio stycken "newbies" till - äntligen en svensk! wiho. Hon är från ängelholm, världen är liten ;)

Annars idag är det ju söndag och det innebär "vilodag" för oss volontärer. Dock får vi aktiviteter på morgonen men sen är vi fria efter det. Jag och en dansk tjej gick till Atheno, en cheeta och lekte lite och kammade honom. De låter så högt när de spinner. Katter är här överallt i alla fall haha, finns tre ungdomskatter som heter Timmy, Timmy och Kimmy. Båda Timmy är svarta så därför båda heter likadant. Fantasifullt. 

Efter vårt "interaction" i hela två timmar bestämde vi oss för att gå vidare och hänga vid poolen med de andra. För varmt och kvavt idag eftersom det åskade en massa innan.

Min kamera har dampat igen, så bilder kommer inte upp tyvärr.. Suger men så är det. 
Nu har baby baboonsen kommit ut från deras inhägnad så jag drar! annars tar dom allt jag äger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar