lördag 16 mars 2013

Dag 31

Hej hå! Och så var man hemma igen. Tiden har sprungit iväg när man varit borta. Känns ovant att vara hemma men ändå bra på samma gång. Saknar redan Harnas och djuren, konstigt att inte se dem igen.. Sorligt. Även personerna som man sa hej då till i torsdags. Blev mycket gråt hehe. Har i alla fall haft en av mitt livs upplevelse! Det är det viktigaste :)

Hej då Harnas!

Jag och Oscar lurade de andra volontärerna som kom veckan innan att vi var tvillingar haha. De gick på det i ca 1 vecka ;)

Sa hej då till Fatty & Fatso :( Mina favvvisar

Stod uppe på en utkiksplats sista dagen för att kolla när solen gick upp. Vackert! Såg tyvärr inga giraffer, så det var lite synd...

Jag & Enrico! En av dem som har hand om oss volontärer.

Här är jag med några utav mina favoriter! Oscar, jag, Marie-Louise, Sofie & Nick. På vår Lapa Night, hade som tema: Rock Star haha

Försöker övervinna min rädsla med fåglar... Gick sådär i den inhägnaden, två gamar och en massa massa höns. Svettigt där inne för mig när hönsen springer rundor överallt.. Usch men har försökt i alla fall ;)
 TACK för att ni följt mig på min resa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar