tisdag 12 mars 2013

Dag 25

Så var det tisdag och halva dagen har redan gått. Har alltså en och en halv dag kvar här, sen lämnar jag på torsdag. Sjukt sjukt. Igår fick vi en speciell överraskning (vi som åker på torsdag) från personalen som jobbar här. Vi åkte in till lejonens inhägnad och var där. Helt otroligt! Sen på morgonen vid 06 åkte vi ut på "Fence Patrol" för att kolla så alla staket osv var bra. Då stannade vi vid tre lejon och hörde dom ryta, ojoj vilken känsla det var. Det var så högt!! Spelade in allt så ni där hemma som vill se det får så klart se det ;)


Här kommer lite bilder från de senaste dagarna
Fin solnedgång - något man aldrig kommer att se i Sverige ;)

Var i kyrkan i söndags med alla på farmen. Det dansades, klappades, sjöng högt och var crazy. Så bra! Lite roligare än den svenska kyrkan tror jag haha, men vilken energi det var bland alla!

Geparder (cheetas) de gör riktigt coola ljud när de är hungriga. Nästan så de piper.. Snabbaste djuret i världen dessutom. 

Jag i min prinsess-säng :)

Jag vann tävlingen i limbo! wiho. Min vighet stitter nog i sig trots allt hehe

OCH här bor jag! Lyxigt va?! San heter vår stuga

1 kommentar:

  1. Hej Paula!
    Har varit spännande att följa dig och din resa här på bloggen och förstår att tiden därnere har gått superfort. Vilken upplevelse du måste ha fått, men nu tycker vi och flera med oss att det är dags för dig att komma hem ;) Ska bli kul att höra alla dina berättelser!
    Många kramar Camilla

    SvaraRadera