måndag 4 mars 2013

Dag 19

Mjau! Min hälsning till er idag. Har agerat katt-mamma idag åt alla katter. Hittar jag någon katt på vägen när jag ska nånstans lyfter jag alltid upp henne/honom på axeln och går haha. Sen när jag är framme släpper jag bara ner kisen. Åhhh vill ta med alla hem, de är så söta! (Daniella, du hade fått spel här haha).

Som ni kanske har läst min status på facebook har jag kanske glömt att berätta om lejonet som sprang rätt mot mig utan att jag hann reagera ens. SÅ snabba är de! Scheisse... Han hade fått en bit kött som han mumsade på (får tillägga att lejonet vi matade är störst på denna farm och väger 500kg), guiden bad oss att inte gå för nära stängslet men ivrig som jag är skulle jag ha ett bra foto! LITE för nära med foten. Fick med det på video t.o.m, coolt! Men jag såg mitt liv passera i revy. wow. Mår bra nu i ala fall ;)




 Imorse när solen gick upp efter en regnig natt, vackert!

 Roger och hans kompis. De ser små och söta ut men en fullvuxen babian är lika stark som 7 män tillsammans, och är ett av de aggressivaste djuren i världen.. De är rädda för buschmännen faktiskt och har respekt för dem. Det för att buschmännen i deras byar dödar mamma-babianerna och tar bebis-babianerna och säljer sedan på marknader.. Därmed känner de igen deras mörka hy osv.

 En del av vinnar-frukosten vi fick idag! Lyyyxigt :)

 Här är mitt team - Hound Dogs! Knappt nöjda över priset

Fick även välja mellan omelett, äggröra och stekt ägg plus tillbehör.
mmmm (ps. nån annan fick min bacon! haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar