fredag 8 mars 2013

Dag 23

 Detta är inte från idag då men från i onsdags. Då vi hade vår Lapa Night. Sista kvällen för de som åkte i torsdags. Har det varje onsdag. Den här veckan bestämde vi för att göra om sånger. Kul att få höra alla, här är mitt team på scen ;)

 Sen kom några bushmen och tog över med lite sång på deras språk. Sen gick alla upp och dansade med dem. Något bland det roligaste jag gjort faktiskt, vilken energi det var där :D

 Här är där jag är varje dag. Detta var från i onsdags också!

 Fina moln. De är så mycket högre upp här.

 En struts vid poolen. Ganska vanligt här ;)

 Från Lapa Night i onsdags. Killarna klädde ut sig, dansade och sjöng haha

 Från i torsdags.
Sa hej då till folket som åkte hem. Här har vi, Angela, jag, Douglas & Daren. En av de snällaste personerna jag träffat! & även en av favoriterna som drog. Kommer sakna dem jättemycket..

Här har vi Marco, jag, Ivo. Haha galna holländare! Dem kommer jag sakna också mycket, de roligaste som faktiskt kommit hit ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar